Konkurs! „Uruchom swoją Hipermoc” – do wygrania telefony HTC
Regulamin Konkursu „Uruchom Swoją Hipermoc”
(dalej: „Regulamin”)
Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konkursie „Uruchom Swoją Hipermoc”
- 1.
Postanowienia Ogólne
- Organizatorem Konkursu „Uruchom Swoją Hipermoc”(dalej: „Konkurs”) jestBrand Republic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie przy
Kuratowskiego 2/49, 02-747 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sadu Rejonowego dla
m. st. Warszawa pod nr KRS 0000511604, numer REGON 015778446, numer NIP 1181746369(dalej:„Organizator”). - Zleceniodawcą i fundatorem nagród w Konkursie jest: HTC Poland sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie, 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 146C, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy pod numerem
KRS 0000364335, o numerze NIP 5252489552, o numerze REGON 14257037400000, wysokość kapitału zakładowego: 234.350,00 zł (dalej: „Zleceniodawca”) - Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, zarządzany ani powiązany z podmiotami będącymi właścicielami serwisu społecznościowego Facebook®. Serwis Facebook® nie ponosi odpowiedzialności za Konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym wypadku do właściciela czy administratora serwisu społecznościowego Facebook®.
- Konkurs prowadzony będzie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- 2.
Informacje o Przetwarzaniu Danych
- Administratorem danych osobowych w imieniu Globstory Kaja Kraska jest ATOMY PR Ewa Zachariasz, ul. Trószyńskiego 5, 01-693 Warszawa, NIP 5252362455, który gromadzi dane osobowe oraz je archiwizuje.
- Dane osobowe będą przetwarzane tylko w celu dokonania wyboru zwycięzców Konkursu.
- Odbiorcą danych osobowych jest ATOMY PR Ewa Zachariasz, ul. Trószyńskiego 5, 01-693 Warszawa, NIP 5252362455 oraz Organizator Konkursu, któremu przekazane będą dane osobowe zwycięzców Konkursu przez Organizatora Konkursu celem przekazania zwycięzcom Konkursu nagród oraz opłacenia podatków od tych nagród. W tym celu Organizator Konkursu przetwarzać będzie dane zwycięzców.
- Dane osobowe będą przechowywane jedynie do zakończenia Konkursu, poza danymi zwycięzców Konkursu, którego dane przechowywane będą w celach informacyjnych o zwycięzcach Konkursu do czasu odwołania zgody.
- Informujemy, że posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Informujemy, że mają państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym uczestniczenia w Konkursie, brak ich podania skutkować będzie wykluczeniem z udziału w Konkursie.
- Państwa dane będą przetwarzane przez Organizatora Konkursu automatycznie przez system komputerowy. Przetwarzanie państwa danych opiera się na zasadach ogólnych pozyskiwania danych w systemie i nie będą przetwarzane po zakończeniu Konkursu. Wszystkie dane poza danymi Zwycięzców Konkursu zostaną usunięte z systemu.
- 3.
Czas trwania Konkursu
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 12.2018 r. O godzinie 12:00 i zakończy się w dniu 26.07.2018. o godzinie 23:59 (dalej: „Czas Trwania Konkursu”).
- Prace konkursowe należy nadsyłać do dnia 07.2018 r. do godziny 23:59.
- Ogłoszenie wyników nastąpi do dnia 30.07.2018 r.
- Reklamacje należy składać do dnia 14.08.2018 r.
- Rozpatrzenie reklamacji będzie miało miejsce do 30.08.2018 r.
- Wysyłka nagród odbędzie się do dnia 13.08.2018 r.
- 4.
Komisja konkursowa
Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz i wyboru zwycięzców Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową (dalej: „Komisja”). W skład Komisji wejdą 3 osoby wskazane przez Organizatora.
- 5.
Warunki wzięcia udziału w Konkursie
- Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest zaakceptowanie treści niniejszego Regulaminu. Poprzez przystąpienie do Konkursu, Uczestnik akceptuje postanowienia Regulaminu.
- W Konkursie mogą brać udział osoby fizyczne, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które ukończyły osiemnasty rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
- W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest tworzenie kont
i dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich. - W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy, członkowie władz i przedstawiciele Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu
(w tym: Zleceniodawcy), a także osoby współpracujące ze wskazanymi powyżej podmiotami
w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy oraz członkowie ich najbliższych rodzin,
wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi
w stosunku przysposobienia. - Udział w Konkursie i związane z nim udostępnienie danych jest całkowicie dobrowolne. Osoba, która przystąpiła do Konkursu (dalej: „Uczestnik”) jest związana warunkami Regulaminu i go akceptuje.
- W Konkursie mogą brać udział osoby posiadające swoje konto osobiste na portalu społecznościowym Facebook® oraz Instagram, założone i prowadzone zgodnie z regulaminem serwisu Facebook® (dalej:„Profil”). Dane zawarte na Profilu muszą być prawdziwe i zgodne z rzeczywistością.
- 6.
Uprawnienia Organizatora
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, w szczególności Uczestników, którzy:
- nie działają osobiście, ale przez osoby trzecie;
- wykorzystują różne aliasy (dodatkowe adresy) tego samego konta poczty elektronicznej do występowania w imieniu/zgłaszania różnych Uczestników;
- W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z aktywnością Uczestnika w Konkursie Organizator może kontaktować się z Uczestnikiem przy wykorzystaniu podanych przez niego sposobów komunikacji (np. prowadzić korespondencję e-mailową); podczas takiego kontaktu Organizator może oczekiwać od Uczestnika podania szczegółowych informacji dotyczących jego udziału w Konkursie.
- 7.
Zasady i przebieg Konkursu
- Zadaniem Uczestnika jest:
- umieszczenie w serwisie Instagram zdjęcia będącego kreatywną ilustracją hasła „Uruchom Swoją Hipermoc” i dodania do niego hashtagów #hipermocni, #HTCU12Plus, #globstory[dalej:„Praca (Konkursowa)”].
- otagowanie postu @htcpoland
- Nadanie postowi ze zdjęciem statusu „Publiczne”
- Każdy Uczestnik może dodać dowolną liczbę Prac Konkursowych.
- Do Konkursu mogą zostać zgłoszone jedynie Prace:
- związane z tematyką Konkursu,
- co do których Uczestnik posiada prawa autorskie.
- Uczestnik oświadcza, że zgłoszona przez niego Praca Konkursowa nie zawiera treści naruszających prawo lub niezgodnych z dobrymi obyczajami, w szczególności nie narusza praw osób trzecich, nie nawołuje do przemocy, nietolerancji, nie zawiera wulgaryzmów ani treści reklamowych podmiotów trzecich.
- Dopuszczone do Konkursu Prace Konkursowe mogą zostać opublikowane w kanałach facebook oraz Instagram Zleceniodawcy oraz wykorzystane w komunikacji promocyjnej Zleceniodawcy, na co Uczestnik wyraża zgodę.
- Komisja dokona oceny Prac, uwzględniając w szczególności ich oryginalność, pomysłowość oraz kreatywność i wyłoni 2 zwycięskie Prace, które zostaną wyróżnione nagrodą (dalej: „Nagroda”).
- Informacja o wynikach Konkursu zostanie umieszczona na blogu globstory.pl w ciągu 3 dni od zakończenia nadsyłania Prac Konkursowych (dalej: „Zwycięzcy”).
- 8.
Nagrody
- Nagrodami w konkursie są:
– Miejsce 1 – telefon HTC U12+
– Miejsce 2 – telefon HTC U11 life
- Każdy Uczestnik w czasie trwania Konkursu może wygrać tylko jedną Nagrodę.
- Do wartości Nagrody zostanie dodana dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości odpowiadającej zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu od osób fizycznych z tytułu wygranej w Konkursie w kwocie stanowiącej 11,11% wartości danej Nagrody.
- Zwycięzca Konkursu zgadza się, że kwota dodatkowej nagrody pieniężnej, o której mowa w ust. 3 nie podlega wypłacie na jego rzecz, lecz przeznaczona jest na zapłatę podatku należnego z tytułu wygranej Nagrody w Konkursie.
- Organizator, jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, przed wydaniem Zwycięzcy Nagrody obliczy, pobierze i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy należny z tytułu wygranej.
- Zwycięzca zobowiązany jest przesłać wiadomość prywatną do Organizatora za pośrednictwem portalu społecznościowego Instagram lub na adres poczty elektronicznej: oswiadczenia@brandrepublic.plw przeciągu 5dni od otrzymania wiadomości o wygranej zgodnie z 6 ust. 7 Regulaminu, informacje niezbędne w celu wydania Nagrody oraz wypełnienia obowiązków podatkowych przez Organizatora, tj. w szczególności imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu kontaktowego oraz wskazać adres, na który ma zostać wysłana Nagroda.
- Niezachowanie terminu wskazanego w powyższym ustępie, podanie nieprawidłowego adresu lub danych, o których mowa w ustępie poprzednim, a także inne uchybienia po stronie Uczestnika powodujące niemożliwość otrzymania Nagrody oraz spełnienia przez Organizatora obowiązków podatkowych, skutkują utratą prawa do niej, a Nagroda pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Organizatora.
- Nagrody zostaną wydane Zwycięzcom za pośrednictwem poczty Polskiej S.A. lub przesyłki kurierskiej.
- Nie jest możliwe:
- przeniesienie prawa do Nagrody na rzecz osób trzecich
- wypłacenie równowartości Nagrody,
- rezygnacja z części Nagrody. (Rezygnacja z części Nagrody jest równoznaczna z rezygnacją z całości Nagrody),
- W przypadku rezygnacji przez Zwycięzcę z Nagrody Organizator zastrzega sobie prawo przyznania Nagrody kolejnemu Uczestnikowi wskazanemu przez Komisję.
- Zleceniodawcy przysługuje prawo weryfikacji danych osobowych Zwycięzców w momencie wydania Nagrody, w celu identyfikacji Zwycięzcy, w tym przed wydaniem Nagrody Zwycięzca może zostać zobligowany do okazania stosownego dokumentu tożsamości.
- 9.
Odpowiedzialność Organizatora i Zleceniodawcy
Organizator oraz Zleceniodawca nie ponoszą odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwych lub nieprawdziwych danych dotyczących adresu zamieszkania lub innych danych uniemożliwiających lub opóźniających wręczenie przez Organizatora nagród w związku z prowadzeniem Konkursu.
- 10.
Prawa własności intelektualnej do Prac
- Biorąc udział w Konkursie, Uczestnik jednocześnie oświadcza, że jest wyłącznym twórcą Pracy Konkursowe, będącej utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późń. zm.) oraz że przysługują mu pełne autorskie prawa majątkowe do Pracy Konkursowej wraz z ewentualnymi zezwoleniami na rozpowszechnianie wizerunków Uczestników utrwalonych na zgłaszanej Pracy Konkursowej.
- Organizator nabywa od Uczestnika prawo do korzystania, na zasadzie licencji niewyłącznej, ze zgłoszonych przez Uczestnika w ramach Konkursu Prac Konkursowych będących utworami w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w celu przeprowadzenia Konkursu.
- Organizator, działając na podstawie art. 921 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r., Nr 16, poz. 93 ze zm.), zastrzega, że z chwilą wydania Nagrody Zwycięzcy, nabywa pełne, w tym autorskie prawa majątkowe i prawa zależne, prawa do nagrodzonych Prac Konkursowych, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, bez jakichkolwiek ograniczeń terytorialnych czy też ilościowych, co w szczególności obejmuje następujące pola eksploatacji:
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu oraz jego opracowań – wytwarzanie dowolną techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
- w zakresie obrotu oryginałami utworu oraz jego opracowaniami albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzania do obrotu, użyczania lub najmu oryginału albo egzemplarzy,
- w zakresie rozpowszechniania utworu oraz jego opracowań w sposób inny niż opisany w pkt a) lub b) – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, publiczne udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, nadawanie za pośrednictwem stacji telewizyjnych naziemnych, w tym za pośrednictwem satelity, multiplexu, reemitowanie, rozpowszechnianie w prasie, w sieci Internet, na plakatach, w tym plakatach wielkoformatowych oraz we wszelkich innych formach komunikacji, promocji, reklamy, oznaczania i produkcji towarów,
- w zakresie dokonywania wszelkich zmian i modyfikacji w utworze w całości lub części oraz dokonywania jego opracowań w całości lub części, w tym dokonywanie przeróbek, jakichkolwiek zmian i adaptacji całości lub poszczególnych części utworu, oraz zezwalania na dokonywanie takich modyfikacji, zmian i opracowań, również przez podmioty trzecie, a także korzystania z takich zmian, modyfikacji i opracowań, również przez podmioty trzecie,
- w zakresie anonimowego rozpowszechniania utworu, w zakresie decydowania o jego pierwszym publicznym udostępnieniu oraz sprawowania nadzoru nad sposobem korzystania z utworu,
- w zakresie rejestracji w Urzędzie Patentowym w charakterze znaku towarowego,używanie w obrocie gospodarczym lub niegospodarczym w charakterze oznaczenia przedsiębiorstwa, znaku towarowego lub innego charakterystycznego symbolu przedsiębiorstwa, jego części, albo towaru lub usługi,
- wykorzystanie we wszelkich formach komunikacji, promocji lub reklamy, w szczególności w charakterze materiału reklamowego lub promocyjnego, w charakterze elementu materiałów reklamowych lub promocyjnych takich jak ogłoszenia prasowe, reklamy zewnętrzne, filmy reklamowe, reklamy radiowe, materiały POS, rozpowszechnianie w sieci Internet, zarejestrowanie w charakterze znaku towarowego.
- Organizator może powierzyć korzystanie z Prac na wskazanych polach eksploatacji Zleceniodawcy.
- Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z określonym w Regulaminie celem, dla którego nagrodzone Prace Konkursowe zostaną wykorzystane oraz że wyraża zgodę na takie wykorzystanie Prac Konkursowych przez Organizatora lub Zleceniodawcę.
- Zwycięzca na żądanie Organizatora zobowiązuje się do podpisania stosownego oświadczenia lub umowy potwierdzające przeniesienie praw autorskich do nagrodzonych Prac w ciągu 7 dni od momentu otrzymania stosownego wezwania od Organizatora.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność względem Organizatora w zakresie zgłoszenia roszczeń lub pociągnięcia Organizatora do odpowiedzialności w związku z wykorzystaniem przez Organizatora Prac Konkursowych, do których prawa nabył na mocy Regulaminu.
- Z uwagi na to, że rezultatem udziału w Konkursie może być przyznanie Uczestnikowi Nagrody na zasadach opisanych w Regulaminie, z tytułu udzielenia licencji lub przeniesienia praw nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
- 11.
Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Brand Republic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Kuratowskiego 2/49, 02-747 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sadu Rejonowego dla m. st. Warszawa pod nr KRS 0000511604, numer REGON 015778446, numer NIP 1181746369
- Administrator danych osobowych przekaże dane Zleceniodawcy w celu realizacji wysyłki nagród.
- W związku z prowadzeniem Konkursu zbierane będą od Uczestników następujące ich dane osobowe: adres e-mail, imię i nazwisko, adres, miejsce pracy, miejscowość zamieszkania, telefon kontaktowy.
- Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r, poz. 2135, z późn. zm.).
- Uczestnicy mają prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania i żądania ich usunięcia. Podanie danych osobowych przez Uczestników jest dobrowolne, jednakże konieczne do wzięcia udziału w Konkursie, otrzymania Nagród lub rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane nie dłużej niż to będzie konieczne do należytego przeprowadzenia Konkursu. Po upływie tego okresu dane osobowe Uczestników zostaną usunięte.
- 12.
Reklamacje
- Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do składania reklamacji. Reklamacje należy składać do dnia 14.08.2018 r. (dla reklamacji przesłanej listem poleconym decydująca jest data stempla pocztowego).
- Reklamacje należy zgłaszać drogą listową (listem poleconym) na adres Organizatora lub elektroniczną na adres: kontakt@htcu.pl z dopiskiem „Konkurs: Uruchom Swoją Hipermoc – Reklamacja”.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni od daty ich otrzymania. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie poinformowany pocztą elektroniczną lub listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres osoby składającej reklamację oraz opis przyczyn lub powodów reklamacji a także oczekiwany sposób jej rozpatrzenia.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez komisję reklamacyjną powołaną przez Organizatora.
- 13.
Postanowienia końcowe
- Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnych i reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy. Informacjami wiążącymi są postanowienia Regulaminu.
- Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Konkursu na Stronie, oraz w siedzibie Organizatora.
- Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać kontaktując się z Organizatorem pod adresem e-mail kontakt@htcu.pl
- Organizatorowi Konkursu przysługuje prawo do zmiany Regulaminu, a także do przerwania lub zawieszenia Konkursu lub do jego wcześniejszego zakończenia wyłącznie z ważnych przyczyn, do których należy:
- stan wyższej konieczności,
- zmiana przepisów prawa,
- stan wojenny.
- W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przyczyn wskazanych w ust. 4 pkt a-c Organizator opublikuje stosowną informację na Stronie internetowej Organizatora i powiadomi o tym Uczestników, ze stosownym wyprzedzeniem.
- Organizator wskazuje, że w przypadku dokonania zmian w Regulaminie nie będą one naruszać praw już nabytych przez Uczestników oraz nie będą pogarszać warunków Konkursu oraz będą dokonywane wyłącznie na korzyść Uczestników.
- W przypadku zmiany treści Regulaminu, po uprzednim poinformowaniu o tym Uczestników, będą oni mieli prawo, bez żadnych konsekwencji, odstąpić od udziału w Konkursie.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r., Nr 14, poz. 176 z późn. zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.